kuta och kör.

Gårdagen började med att träffa Jörgen i Rångedala, för att spela en trudelutt på gudstjänsten. Därefter begav jga mig hem till Cissi för att slappa innan vi drog på oss snyggkläderna och drog till gbg och lorensbergsteatern för att se Kuta och Kör. Hur kul som helst! Undrar dock hur det alltid kommer sig att det är vi två och resten består av mina pärons årgångar. Hallå, fars är faktiskt skoj! Väldans skoj till och med!

Thomas Petersson gestaltar taxichauffören John som lever farligt dubbelliv då han ställer till det med sina två fruar. En dag råkar John ut för en olycka och när polisen upptäcker att han är skriven på två olika adresser börjar problemen hopa sig. Han anförtror sig åt sin bästa kompis, Stanley, som lyckas röra till det hela ytterligare. John och Stanley hamnar i en härva av galna lögner, missförstånd och förvecklingar, allt till publikens skratt och förtjusning.

Klassträffen i fredags för övrigt väldigt trevlig! Andrea bodde så fint! Det var skönt att se att alla var sig lika.
William är 20 och slutar röka, bra jobbat!
Viå t massor med mat, pratade ännu mer, tittade på film och några av oss spelade Alias. Jag och Ellinor var ett obesegrat team.
- Det hör man med.
- Hörapparaten.
- Nej, örat!
Den roligaste tabben tycker jag vi spar mellan oss som var med, haha. För allas trevnad. Vi vann iaf över Andrea och Matilda med 20 poäng eller något. Ren utklassning tyckte vi!.

Imorn har jag hemtentainlämning, kollar igenom allt en sista gång. Är nog ganska nöjd. Ska kika på Sofias och kattis inlämningar nu, sen ska jag hålla älskling sällskap till Beck - skarpt läge.

På återseende.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0