Inställd föreläsning

Igår på kursintroduktionen till kriminologi: åtgärder mot brott och dess effekter varnade Oskar för att dagens föreläsning kunde bli inställd på grund av att hans barn var sjuk. Och att han isf skulle meddela detta på kursportalen. Tidigt.
Jag går upp (05.10) och läser att jag får gå och lägga mig igen. Hurra! Iofs så måste man väl läsa in texterna till föreläsningen på egen hand och så men i nuläget prioriterar jag faktiskt min sömn, jag är oerhört trött efter en kall kväll på Borås Arena igår. Elfsborg - Halmstad 3-0. Nu hoppas vi på en storseger mot Gefle på söndag och en rejäl förlust för Kalmar. Tyvärr är väl det sistnämnda inte troligt, men vi hoppas!
God natt... eller God morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0