grått.

Herrejisses, det har varit alltför många gråa dagar denna hösten. Det är ju för sjutton lika mörkt dygnet runt. Ganska tragiskt faktiskt.
Nu ska jag strax bege mig till barnen i församlingshemmet och leka lite. Barnet får än en gång komma fram, haha :) Därefter är det Occapella, det är mysigt med julsånger så det ska bli trevligt.
Dagen har faktiskt ägnats åt lite trumpetspelande, med all sin rätt eftersom jag ska spela i Rångedala på söndag. Det är alltid kul, även om jag inte varit en så flitig trumpetare sen studenten. Men det ska det snart bli ändring på... iaf när det finns tid.

Jag såg i dagens reklam att Eko säljer DVDboxen, Flight 29 down för bara 299 kr. Madde vill ha! Det var tider det...

Imorn är veckans enda föreläsning, skönt! :) tre veckor kvar till tentan dock, suck. Tiden går så fort.. suck igen.

hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0