glassbomb...

filmer, läskiga typer och en väldans massa mat. Det bjöds symötet på hos bullgull i lördags. Mycket trevligt, även om en av oss inte dök upp. Lite nostalgi fick vi in också, i form av filmen sanning och konsekvens med Tove Edfeldt i spetsen. Något som vi hade väldigt skoj åt var att de som i denna filmen spelar syskon spelar ett hett kärlekspar i ljudtekniksrummet i Eva & Adam. Ni som minns vet att det handlar om Evas bror och hans flamma som lyckas äventyra hela pjäsen där Eva totaldissar Adam, hoho! Bilder från kvällen kommer senare...

Igår var det en riktig bakdag.. Jag och Helge bakade både äppelmuffins och äppelkaka med mandelmassa. Mums! Bilder dyker upp senare även här...kanske..

Imorgon väntar en ny föreläsning i den stora staden. Åtgärdsinriktning 2 tror jag står på schemat. Dessutom ska jag beställa en äckligt dyr bok från bokhandeln.. som om det inte vore nog, är engelskspråkig! Jesus Amadeus.. jag säger å det.. stackars arma studenter.

Ida, stort massa lycka till i Säffle. Jag ska hålla alla mina tio tummar :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0