gamla minnen och massa snö.

Sångkonserten var mkt trevlig. Och minst lika trevligt var det att träffa Majvor och Monica :) Det var en liten nosalgikick. Mikaela sjöng Ängeln i rummet, som jag också sjöng när vi hade vår första sångkonsert.. i 2an var det.. eller nu helt plötsligt blev jag lite förvirrad.. var det inte så att vi bara var några stycken som sjöng med es3 för att de var så få? Typ.. jag, lisa, linda och krista? Eller har jag fått det hela om bakfoten? Andra mkt omtyckta sånger var I'd give my life for you från musikalen Miss Saigon som Gadden sjöng och In the sun som David sjöng. Alla var jätteduktiga iaf :D Jag vill vara med igen!

Åh, förresten.. Dansbandskampen är en annan favorit. Scotts har fångat även mig.


Idag kanske man borde ge sig ut och pulsa i all snö? Eller plugga lite kanske?
Ikväll får vi iaf reda på vem som blir Hökerums lucia, det är bra för då kan jag börja planera den riktiga ordningen.

Hej svejs!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Ja, det stämmer. I tvåan sjöng du och jag och Linda och Krista, det var bara vi som då tog sånglektioner för Monica, tillsammans med Emma i dåvarande trean. Annars hade ju hon fått ha en egen konsert, för hon var den enda. Tror jag iaf... =S Nu ska jag återgå till barnpassningen.

puss

2008-11-23 @ 14:43:55
Postat av: Ellinor

Madde och Lisa: Jag var faktiskt med jag också och det var dem som hade gjort en A-kurs som var med. Puss

2008-11-27 @ 22:52:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0