full fart mot helgen.

Jag är otroligt trött. Ändå har jag bara gått tre dagar i skolan denna vecka..bara och bara förresten.. det är ju faktiskt lite ansträngande att gå vakna till mobilens ljuva alarmssignal 04.45. Senast. Men jag klagar inte. för det är roligt.. och framför allt väldans intressant! skoj, skoj! undra hur det har gått på förra kursens hemtenta.. hrm..

Kom precis hem från hällstad café, där jag är barnledare för 20 barn. Behöver jag säga att man är rätt slut i öronen efter det? Men vad gör det, barn är ju barn ! :)

Jag längtar med spänning till skivsläppet av Per Gessles nya album Party Crasher, som släpps 3 december. Vad har han hittat på denna gång, måntro? Per Gessle sprider alltid lite fler leenden när han kommer med sina album, iallafall hos mig :)

Imorgon ska jag träffa Jennifer, det är på tiden. Tur att vi äntligen tar tag i något. Sen ska jag försöka hinna till tingsholm, har lite skivor att lämna tillbaka till monica. Så synd, not! haha.

Nu ska jag bege mig till stora staden och sova hos Helge. ( förresten, i min kurslitteratur nämndes ulriehamn, tufft va? Det stod något i stil med "Om man har tur kan man få se en kvinnlig patrullerande polis"; I en text om Polisens auktoritet, autonimiperspektiv samt legaliseringperspektiv.. typ... intressant.. det är helt stört hur man ser på manligt/kvinnligt inom det yrket. men det tar vi en annan gång )

Kommentarer
Postat av: Madde nr 2

Jag längtar så jag kan dö efter Per Gessles nya album!! Hoppas det kommer en turne till sommaren som vi kan gå på :)

2008-11-13 @ 21:48:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0