Advent.

Nu är jag precis hemkommen från dagens andra adventgudtjänst, i Kärrråkra. Var där för att ge lite förstärkning åt en kör.
Dagens första gudtjänst var i Rångedala, då var det trumpetspel som var det aktuella. Advent är så mysigt. Jag åt årets första lussekatt. Dock har jag inte samma princip vad gäller pepparkakor, som däremot min kusin har. Det har nog blivit ett antal burkar tidigare i år... :) Tiihi. Trevlig första advent gott folk.



Idag är det ngt annat viktigt också. Det är nämligen inte vilken dag som helst. Det är halvårsdag för mig och min kärlek <3. Hoho, bästa månader. Tack hjärtat. <3

Som alla andra söndagar är det dags för andra avenyn alldeles, alldeles strax.. Jippiejeeey!

Jag bjuder på en bra låt också, från filmen flashdance och uppsättningen av musikalen footloose.

She's a maniac

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0