trumpettenta

Åh, den gick bra. Och jag blev glad. Helt plötsligt är det kul att spela trumpet och jag övar kalasmycket. Jämför med förut iaf. Spelglädje har inte funnits på länge iaf :) Åh, jag sprudlar!
Jag har också hälsat på monstret viktor idag, haha. Värre monster har jag sett ska väl tilläggas.


Någon form av panik börjar infinna sig.  Jag vet ingenting, varken ut eller in. Jag är lika förvirrad som Doris i Hitta Nemo. Det är svinjobbigt. Vart ska jag ta vägen? Jag var verkligen inte ett dugg förvirrad för bara några dagar sedan och det var såå skönt. Tyvärr varade det inte speciellt länge.
Kan en trappa och hiss mötas? Jag tvivlar på det.


Kommentarer
Postat av: therese

Men ett lika sött monster som Viktor, det får man leta efter ;)

2008-05-12 @ 20:55:24
URL: http://theresecarlsen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0