Student 2008

Den sista veckan gick fort. Väldigt fort. För fort till och med. Men oj, så skoj det har varit.
Balen var helt underbar. :) Vad glad jag är att jag gick. Hade gärna gjort det en gång till. Iaf gå genom stan, åh! Annars är man i centrum för musiken, men vara i centrum för att man är snygg.. Det är helskumt, haha. :) Jag ser fram emot diverse cocktailpartyn framöver, där den tjusiga outfiten kan komma till användning.
Studentkampen slutade med en tredje plats för esteterna. Det duger väl i krig, även om allt annat än vinst är en förlust egentligen.
Hembesök hos Majvor var mycket trevligt, es3 och lärare. Kubbspel, sång och väldigt god mat. Lyckat! : )
Studentlunchen var den typ tredje "sista" måltiden vi hade ihop. Vårt bord var lätt snyggast :) Underhållning i form av sång från therese och Stefan Johanssons stod på programmet. Det var najsbajs!
STUDENT. Jag finner inga ord. Det var helt perfekt. Lastbilsröjet var helt klart det bästa. Åh, jag skulle ha kunnat åka omkring i timmar. Helt underbart. Champagnefrukosten var svingod, samlingarna i musiksalen var så mysiga och många, många tårar fälldes och flera tal hölls. Avslutningen i Sim & Sporthallen hade världens bästa stämning, och hem var helt underbar att sjunga. :) Kvällen blev lyckad, även om vi aldrig kom till varken hotellet eller pluto. Jag gillar mina klasskompisar! :)

Nu är det iaf slut och sånt är livet.
Början eller slutet, vem vet.
Det är iaf andra saker som tar tag i mina tankar.. och mitt hjärta. Hur det går och slutar återstår att se.

Kommentarer
Postat av: therese

Kom hem till mig, imorgon åker de sista och då är jag så själv som jag kan bli :( Buhuuu ;)

2008-05-28 @ 17:17:53
URL: http://theresecarlsen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0