Start of something new

Jag läste tessatossan blogg och jag inser att jag mår nog ganska bra för tillfället trots att jag är förvirrad och sönderstressad.
Jag ser fram emot sommaren. Jag hoppas och tror att det blir en väldigt trevlig sommar :)
Precis som therese så stämmer låten "start of something new" från high school musical väldigt bra in på min sinnesstämning idag också.
Det var väldigt trevligt att frasse skickade lite bilder från Polen. =)
Jag vill hitta på massa saker, typ matlagningskväll osv. Åh, jag längtar efter sommaren!
lova mig att den blir bra, att vi iaf gör vårt bästa för att den ska det?
Åh, tack!

När jag ändå är inne på tankar och lite sånt.
Jag är så glad att jag har dig! Du förstår så himla bra och är så lätt att prata med utan att man behöver säga för mycket! Åh, tack igen!
Det var som du sa... "Tänk att vi aldrig kommer sitta såhär mer.. eller iaf sitta här just nu.. Vem vet, vi kanske sitter här igen.. men denna tid är borta.. vi kanske gör något annat då."

Kommentarer
Postat av: therese

Åh, Maddan, ja det är nästan. Nästan så att jag vill det. Men bara nästan. Du kanske får veta nästa vecka, med lite övertalning givetvis ;)

2008-05-01 @ 16:01:29
URL: http://theresecarlsen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0