Kopierat från tessatossans blogg, rent av.

Det var så klockrent att jag bara måste kopiera det!
Sommaren får gärna dyka upp snart! Blink!

"Då Maddan-Paddan överträffat mig gång på gång med nya inlägg är det dags.
Nostalgitrippen idag togs vid strandpromenaden, dessa återkommande gamla kärlekar vi haft i våra liv. På den tiden då vi hade några höll jag på att säga, men det var kanske att låta väl dramatisk, så jag nöjer mig med att tillägga på den tiden så våra liv sammanföll mer frekvent. Det var tider det. Ack ljuva vår då alla känslor ligger i luften.
Om jag förstår det rätt finns det två fåglar i min närhet som dras till varandras sång, och vilken skönsång det är. Inte någon entonig stämma, nej här svänger det rejält.

Annars består vardagen mest av tentor och diverse, och ibland en snabb tanke till vårt smulande monster. Kexet eller Monstret, tills skadorna försvunnit (om det nu inte bildats hemska ärr i den där spruckna läppen) så blir han en blandning: Kexmonstret. Men med eller utan bestående men så gillar vi Smularn. We do indeed.

Med sommaren sätter förövrigt TeMa FraVik sina planer i verket: Enhälligt bestämmer jag att vi ska ha trevligt, grilla, åka till liseberg, bli mästare på matlagning och självfallet titta på film hela nätterna. Hällstad is vår nya hometown så att säga. :) Dock blir det inga bad i svenska vatten. End"

Jag hälsar dig så välkommen till Hällstad, känn dig som hemma.
Men det här med love is in the air, therese, det behöver vi nog prata om. De här fåglarna skulle vara intressant att titta närmare på. Över en kopp kaffe? eller choklad för din del! :)

Kommentarer
Postat av: therese

Jag har fortfarande vår vinnar aftereight hemma såg jag nyss, dags för en picknick vid bryggan?

2008-05-13 @ 18:42:48
URL: http://theresecarlsen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0