kändisar på stan och fikaansvar

Igår var vår sista vårblandning, någonsin. Iallafall officiellt ;)
Det var också sista fikaansvaret. Haha, kanske är tur med tanke på min smidighet i köket. Denna vecka har jag nämligen lyckats med följande: välta sockerbitslådan och kaklådan, knuffat ner körens bullar på golvet, fixat översvämning och ballat ur på kaffemaskinen. Dessutom har jag fått securitas att göra ett nattbesök på tingsholmsgymnasiet efter att jag varit inne och trevat i ett larmat kök. Dock ska det tilläggas att jag och Anna är ett väldigt bra team, när det gället fikaansvar. Synd att man ska behöva splittra ett vinnande koncept!
Det blev en lång natt efter vårblandningen. Städningen var väl klar sisådär vid tolv. Därefter åkte vi till vardagsrummet, för att sedan dra vidare till sjön där folk var och grillade. Efter en stund begav vi oss till Tina & Anton för att kolla på film och äta glass. Så mkt till film vet jag dock inte om det blev, då typ alla somnade. Så 02.40 bestämde jag och Tessatossan att det var dags att skjutsa hem Ellie & Tim, till Vegby resptektive Limmared. Det tog sitt lilla tag, men man kan ha mkt intressanta och djupa samtal halv fyra på natten. När vi kom tillbaka till Uhamn möttes vi av morgonljuset och fågelkvitter. Jag satte mig i bilen och var hemma vid 04.20, haha. Trevligt var det iaf :) Jag gillar dig, tessatossan! Sommaren lär bli intressant. Yeah!

Förutom att jag har lite..eller snarare väldig panik inför studenten så känns det mesta ganska bra nu! :) Den här studenten ja..jag blir så trött. Vi ska göra något som ingen annan gjort, vi ska gå es4 :) hoho, jag vill!

Kommentarer
Postat av: therese

Haha tyvärr, men de tillåter bara enstaka elever att göra sånna saker, som nv4:an till exempel. Ensam. I en ny klass. Inte roligt.
Yeah Yeah för sommaren :) Sol och bad och grill i hällstad! Jiiiihaa, om vi lever så länge... :)

2008-05-10 @ 15:01:33
URL: http://theresecarlsen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0