balsmink, tankar, vad mer?

Amanda har umgåtts med mig ikväll. Eller snarare mitt ansikte kanske. Vi har testat balsminkningen inför tisdag. Hon är värsta proffset och värsta noggrann. Det kommer bli kalasbra! Dessutom är hon världens underbaraste också : )

Åh, just nu verkar alla rum vara för små för mitt tänkande. Det är ju helt sjukt. Var jag än är, grips jag nästan alltid av panik och måste ta luft. Vad är det som händer?
Det är en vecka kvar, det är alltså läge nu?
Suck. Det är nog allt vad jag kan få fram för tillfället.
Jag känner mig nog snart lika panikerad som i höstas, fast det är inget jag strävar efter direkt. Absolut inte, snarare tvärtom.

En vecka.
Måndag - Vett och etikett
Tisdag - Bal. Jesus Amadeus. Den enda chans(/risk?) ni har att se Madde i klänning och väääldigt feminimin är 17.30. Jag lovar, det kommer inte att upprepas och det blir absolut ingen vana.
Onsdag - Studentkamp. Es3, vi är faktiskt bra! Speciellt tillsammans ;) Och avslutning hos Mentor Majvor.
Torsdag - Studentlunch.
Fredag - The bitter end, liksom. Tack för tre bra år. Nu är jag lycklig över att jag inte bytte. Och att kommunen inte släppte mig till Skara.

Imorn bär det av till Liseberg, skönt. Avkoppling. Lägg ner tankeverksamheten.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Ser ut som en trevlig vecka. Lycka till! :D

2008-05-16 @ 23:36:07
URL: http://lisalisalisa.blogg.se
Postat av: Plutten

jag är oxå glad att du inte bytte eller kom in i Skara. väldigt glad.

2008-05-17 @ 09:42:27
Postat av: Madde nr 2

Ååå vad jag hade velat se dig på tisdag :( Fixa någon som tar supermkt kort, lova mig det! Och njut verkligen av sista veckan.. jag vill oxå ta studenten igen ;)
PUSS!

2008-05-17 @ 16:42:32
URL: http://madeleinesjohage.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0