vinter

Hej mitt vinterland, fem år för sent!
Jag säger inget, så har jag inget sagt.
Imorn väntar en psykologiredovisning om Daniel Stern, kunde varit en mer intressant teori, typ Freud, men det duger i krig, som Camilla sa under fotbollstiden i SVIF! :)
Hm, jag vandrar omkring lite som en månvarelse känner jag, vet inte riktigt var jag är nånstans och vart jag är på väg. Vägledning eller atlas någon?

Jag gillar Andra Avenyn. Men jag gillar också Anna Pihl. Dessutom hade Vetenskapens Värld ett intressant program som skulle handla om hur mördare tänker. Allt dett gick 20.00 ikväll. Min fråga är, varför måste alla bra program gå samtidigt, när det annars bara är skräp på tv:n?

Studentmössan kom idag, hoho. Man kan nästan känna lukten nu!
Slut på funderingar ikväll.
Tack och hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0