Tragedi i Arboga

Nu har jag suttit klistrad, i en timme framför Efterlyst, Hasse Aro och Leif GW Persson.
Det var en detaljerad genomgång av dubbelmordet i Arboga.
Det är med enorm förskräckelse jag inser att det faktiskt finns så sjuka människor, som gör sånt här.
Mörda två barn och skada mamman, svårt. Antagligen var det menat att mamman också skulle dö. Jag menar det måste ju blivit nån miss i planering. För om det var tänkt att mamman skulle överleva, gick mördaren rätt in i fängelset eftersom mamman måste ha sett allthop och den skyldige, visserligen inte mig emot.
I 90 procent av fallen är det pappan som är mördaren, så inte här. Det är nu en 31-årig kvinna som sitter anhållen, skäligen misstänkt till mord och mordförsök. Kvinnan i fråga har någon sorts relation till den skadade kvinnans sambo. Det luktar svartsjuka?
Åh, jag hoppas och tror att den skyldige får genomgå en rättpsykiatrisk undersökning. För psykisk störd är väl det minsta personen i fråga är?erkänner, får sitt straff, och avtjänar sedan ett långt fängeslestraff och Men med tanke på Sveriges rättssystem och ringa straff så blir det väl 14 år eller liknande.
Vilken människa är så kall attt den dödar två små oskyldiga, försvarslösa barn? Usch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0