tillbaka till verkligheten.

Idag insåg jag att världen inte har stått stilla under tiden vi varit inlåsta i aulan. Den yttre verkligheten har rullat på som vanligt, det är synd tycker jag.
Är det någon gång jag skulle vilja stoppa tiden är det typ nu. Jag orkar inte bestämma mig för vad jag ska göra efter studenten, orkar inte ta tag i något. Men man borde, det är verkligen hög tid för det! Halmstad, plutten? :)
Något annat man borde är att börja leta efter en balklänning, det har jag heller ingen ork till. Hoppas verkligen balen blir ett minne för livet!
Imorgon börjar dagen med en estetträff, det blir nog trevligt. Därefter följer en utvärdering av det estetiska programmet, som vi treor ska göra. Herregud, det är ju inte slut än?! åh!
Jobbiga framtid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0