Premiär!

Åh, vad kul det var!
Jack the Ripper, aulan, tingsholm. Herrejisses. Toppen nåddes direkt när Birgitta välkomnade publiken och de applåderade. Man bara rös av välbehag. Det är något som alla borde på vara med om.
Allt gick så bra, det var så underbart. Jag vill bli musikalartist.
Åh, det är härligt!

Jag var lite rädd för att denna lediga dagen bara skulle kännas jobbig men den har faktiskt vart bra.
Det började med att jag, oscar och frans spelade fanfar på invigningen av kallbadhuset, och fick bra en väldigt bra timlön ;)
Därefter sprang jag till impact och kikade på kapanjtorget, vilket resulterade i en ny tröja.. Och en provad, dock inte köpt.. men håll i er..klänning! den var så söt, och jag vill ha!!
Sen var viktor snäll och kom cyklandes för att hålla mig sällskap till min kära mor slutade.
Då begav vi oss till Gällstad, där det inhandlades ett par nya skor och en annan tröja :)
Snart är det melodi, det ska bli spännande.
Imorn är det nya dag! wiho. Skoj!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0