Lov och allt vad det innebär.

Lovet har börjat bra.
Hade ingeting för mig i fredags, så den dagen ägnades bara åt skolarbeten. Och det kändes bra! När sen kvällen kom avnjöt jag ett trevligt Så ska det låta. Peter Johansson och Anna Sahlin från Footloose (<3) vs. Carola & Andreas. Åh, vad glad jag är vinsten gick till mina favoriter. Välförtjänat!
Självaste Påskafton startades med projektarbete, jippiejeey! Senare fortsatte dagen med att hämta Cissi i Rångedala, handla på Ica och åka hem hit för en mysig drinkkväll! Trevligt var det, även om tvn slutade att fungera!
Söndagen stod stilla, det var skönt. Att plugga i början är att rekommendera, vill jag lova! Och Ida fyllde 19, Grattis du sköna! VI behöver en pratstund snart! Och en tur till Skövde skulle sitta på sin plats!
Igår kom min kära kusin och hälsade på mig. Det händer inte alltför ofta, så de stunderna får man gotta sig i. Därefter bar det av till UIFstugan, där det vankades fest! Det var en trevlig sådan med mycket roligt folk!
Idag har jag och min bror tagit en tur till badhuset, det är livet! :) Nu ska jag försöka plugga vidare. Det finns nämligen en del att göra. Projektarbete, psykologi, svenska och övning för Högskoleprovet! Det är lugnt. Allt ordnar sig...bara vi får.. bara vi får skutan i hamn! <3

Kommentarer
Postat av: Plutten

så du struntade i Let's dance? det var det värsta... men det var ju bäst att Karl-Petter åkte ut, en final med Tina och Tony blir härligt att se. =)
dessutom, Madde... söndagen är påskdagen, lördagen är påskAFTON. bara så du vet.

2008-03-26 @ 11:22:41
Postat av: Plutten

joho, det gör det faktiskt. särskilt imorrn, finalen. den måste du ju bara se! kanske skulle vi se den tillsammans? =)

2008-03-27 @ 09:03:59
Postat av: Madde

Haha, nej, jag såg utröstningen. Hade det inte varit skoj med KarlPetter i finalen?!
Jag ska till Danmark och Skåne i helgen..åker imorn, så det är väl tveksamt att jag ser det! Men jag hade gärna kollat tillsammans med dig =)

2008-03-27 @ 11:55:23
Postat av: Plutten

ha det så trevligt. kom på sen att det ju är UG imorrn, så jag hade heller inte kunnat titta med dig ändå. =) aja, en annan gång som man säger.

2008-03-28 @ 09:46:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0