intensivveckor, musikal, premiär, fest

Det kanske är på tiden att uppdatera bloggen!
Har inte blivit så mycket tid till övriga saker än just musikalen, under dessa veckor.
Det gör inget, för all tid med Jack the Ripper var värdefull och underbar!
Nu är det tyvärr slut, men vilka minnen vi kommer ha, och så himla kul vi hade. Det har varit en oförglömlig resa, som fört klassen ännu närmare varandra.
Känslan av stå på scen och framföra en musikal går inte att beskriva. Det enda jag kan tänka på är att tiden går så fort, att vi för ett år sen, två år sen satt och tittade på es3ornas musikal och tänkte, "tänk när vi är så stora att vi får sätta upp en musikal". Nu är det också slut, inte för att vi är så stora, vuxna eller mogna. Snarare tvärtom. :)
Efter sista föreställningen var det avslutning i matsalen, det var vemod som låg i luften den kvällen.
Alla skulle tackas av, få presenter och hålla tal. Vissa grät, vissa var sorgsna. Men mest av allt var vi nog glada. Glada över att ha lyckats, glada över att få varit med om Jack the Ripper, glada för vi gjort detta tillsammans och glada för allt vi lärt oss!
Hela resan avslutades med en hejdundrande fest i UIFstugan. Den var oerhört lyckad, iaf i mina ögon!
"Nya vänner, gamla vänner och en del mycket gamla vänner."
image25

Tack för denna gången! Es3 <3

Kommentarer
Postat av: Plutten

kul att du oxå tyckte det var en bra fest. gjorde jag med. men Suffe sa att så himla roligt var det faktiskt inte... synd. jaja, hoppas bara inte hon hade för tråkigt. =)

2008-03-09 @ 20:40:18
Postat av: Madde

Klart jag gjorde. Och dom jag pratat med tyckte det var årets fest som vi fixat! så jag är nöjd! :)
hih.

2008-03-09 @ 21:36:44
Postat av: Elin

Festen var ju skoj! =)

2008-03-09 @ 22:29:43
URL: http://elliin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0