framtidsplanering?

Vem orkar tänka på framtiden nu? När det bara är 65 stackars dagar var till studenten och es3 kommer att splittras.
Orka med framtiden, säger jag. Jag har ingen aning om vart jag befinner mig om sisådär 5 månader.
Jag kanske pluggar kriminolgi i Sthlm?
Jag kanske pluggar något helt annat, någin helt annastans?
Jag kanske jobbar i Ulricehamn?
Jag kanske har flytt det kalla Sverige?
Jag kanske har fullt upp med att planera mitt och Linns kommande projekt?
Jag kanske är ute någonstans i Europa och blir berest?
Jag kanske är en soffpotatis, arbetslös och lever på mina föräldrar?
Vem vet. Jag kanske till och med gör något helt annat.
Ett som är säkert är iaf, att jag kommer sakna gymnasiet, klassen, Jörgen, Monica, Jack!
Vi kommer flyga åt 16 olika håll, det är lite tragiskt men.. that's life..!?
Man kan väl inte mer än att tacka för denna tiden. Allting har ett slut. Även detta.
Orka framtidsplanering! Orka göra massa val! Jag vill vara barn!

Studentsång?
Yeah!


Men först är det Polen och vårblandningarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0