back in town.

oj, det var visst ett tag sedan, ser jag nu. Tiden går fort när man har roligt :)
Klassresan var en äventyrlig upplevelse utan dess like.
Medan andra klasser, lämnade Sverige för att öka sitt alkoholintag i varmare länder, begav sig Es3 till Stockholms skärgård och det var lyckat. Mycket lyckat! Jag ska redogöra det viktigaste snart, men inte i detta inlägg.. tror jag...
Denna vecka har varit härlig, tänk så mycket man kan göra när man har körkort. Vilken frihet man har! Åh, jag gillar't!
Man hinner med så mkt mer, så många fler framför allt!
Igår tog bullen studenten, det var varmt och hon var söt!
Nu tror jag bestämt att jag ska slänga mig i duschen, det är så varmt och snart ska jag hämta gubben vid bussen <3 hoho!
På återseende.
Ha en solig dag.

för att knyta an till det sista stycket i föregående inlägg kan man, vid detta laget, konstatera att vi vet hur det har gått och slutat(?) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0