shoppingberoende och en favorit

Jag vet inte riktigt vad som har hänt med mig sen jag blev kär och galen, haha. Jag har shoppat loss likt de värsta shopaholicarna i Hollywood de senaste veckorna. Och det går bara utför. Jag spenderar pengar som jag inte ens har. Sisådär 15 plagg har inhandlats på två veckor. Det är inte okej! Som tur är så är det inte ofta det handlar om ordinarie priser. Inte alls denna gång, tror jag minsann. Det är ett beroende som växer. Jag är nöjd i en kvart, sen vill jag införskaffa något nytt. Jag blir tokig.

Igår var det återigen dags att spendera en torsdagskväll i Borås. Det blev resturang Oliven med mor och hennes kusin, Marita. Där avnjöts Souvlaki och glass med hallonsås. Mumma!
Marita, som förövrigt bor i Kävlinge, berättade att det var en ny klädaffär som öppnat på Center Syd i Lödde och den hette NewYork något, sa hon. Då fattade jag. Och det gjorde mig på mycket gott humör! New Yorker har öppnat Sveriges femte butik i Skåne, där jag är några gånger om året. Jag längtar till dagen, förhoppningsvis i v32, då jag kan släppa alla hämningar och gå loss på kläderna.
Här har vi, på varje körresa, haft turen att hamna i ett land och i en stad som haft denna underbara affär. Tjeckien, Tyskland och Polen. Min kropp kommer tro att jag är på körresa när jag lokaliserat mig till Löddeköpinge : )
På tal om körresa. När ska Tema Fravik sammanstråla, min vän?

Jag har inte träffat min kärlek sen i förrgår.
Saknaden är stor! Han är underbar, mitt hjärta <3 5 veckor.

Brolle - Tillsammans
Vi rymde en natt
Beredd på att slåss
Ingenting skulle längre kunna stoppa oss
Vid tog farväl vi vände en aldrig tillbaks
Vi visste det var svårt men våra hjärtan slog så hårt

Tillsammans vi står och vi faller genom eld
Jag går genom allt för dig
Tillsammans vi står och vi faller
Över berg och hav ska jag bära dig
När vi blir gamla tillsammans och regn blir till snö
Står jag vid din sida, inte rädd för att dö
Tillsammans, vi ska alltid va' tillsammans


Kommentarer
Postat av: therese

Tisdag eftermiddag och kväll som återträff till polengänget Fantastic4 även kallade TeMa FraVik?

2008-07-06 @ 14:37:06
URL: http://theresecarlsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0