krångel

Jag är fruktansvärt trött och bara tanken på att jag har ett mediekritiskt arbete att skriva och en hel del matte som borde göras, samt företagsekonomi gör mig inte direkt piggare. Kaffe, det är vad jag behöver.
Igår hade vi produktionsarbete tll typ 21.  Och efter att ha skjutsat runt lite folk, hemma vid sisådär 21.40
Satte mig då för att kolla avslutningen på Idrottsgalan, och det var nätt och jämt att jag inte somnade. Jag förstår inte hur man ska överleva musikalen. Jag kommer vara en vandrande zombie. Bokstavligt talat.

Det är inte mindre tröttsamt att vissa människor är som dom är, eller snarare konstigare än vad dom egentligen är och behöver vara. En lång, lång pratstund skulle behövas. Jag blir ohyggligt trött på det. Och det är bara ännu en onödig faktor.
Nej, kaffe var det ja!

Kommentarer
Postat av: Madde nr 2

Shit.. jag är inte avis på dig! Det är det bästa med att inte gå i skolan längre; när du kommer hem är du verkligen helt ledig och slipper läsa någon tråkig läxa.. Håll ut bara, 4 månader kvar och dom sista veckorna är det bara en massa massa studiedagar ändå. Dessutom kommer arbetet med musikalen vara värt det, när ni ser slutresultatet sen och det blir kanonbra!

Puss

2008-01-16 @ 17:21:58
URL: http://[email protected]
Postat av: therese

Människor är underliga, speciellt de som du och jag pratar om en hel del. Men den där pratstunden, den tycker jag vi ska ta så fort samhällen är skriven och matteprovet ett minne blott. Kanske tillsammans med ett underbart välbehövligt trevligt biobesök? :)

2008-01-16 @ 17:22:01
URL: http://theresecarlsen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0