konstig!!

Varför är du så konstig?
Du kan väl bara säga vad felet är, istället för att bete dig som en femåring? Jag blir galen, men det är kanske det du vill? Så att jag ska ge upp alla vänner, utom dig?
Du frågar varför jag är sur. Jag är inte sur, jag är totalt panikerad.

Tessa-tossan, har du tid för ett samtal?

Det har varit musikalrep idag, lite segt och jobbigt. Men det är kul. Åh, vad spännande det ska bli. :)
Sverige, 5:a i HandbollsEm, det känns inte fy skam just nu! woho. Landslaget kommer sakna Johan Pettersson.


Kommentarer
Postat av: adishimony

Helt klart :D
Gbg snart??:D

2008-01-29 @ 18:20:54
Postat av: Madde

Ja, Ida. Lovet tycker jag vi ska försöka med det :)
Saknar dig ;)

2008-01-29 @ 18:51:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0