god kväll,

kan jag säga med gott samvete. För idag är det en god kväll, och det har varit en god dag, kanske inte en så god morgon och absolut inte hela tiden goda stunder. Men på riktigt länge, har det faktiskt varit en lyckad dag.
  • Jag har lyckats bestämma datum för mitt sista Företagsekonomiprov.
  • Jag har haft en bra trumpetlektion, med massvis av beröm.
  • Jag har varit på orkestern, som var riktigt skojig. Det händer nämligen inte så ofta att den är det.
  • Jag har fikat med Andrea på torgstallet, kaffe & bulle. Det kändes bra.
  • Jag hittade mina kvarglömda handskar i aulan, som tur var.
  • Jörgen lyssnade på mitt arr och tyckte det var toppen. :)
  • Jag invigde min nya jacka och den var supermysig!
  • Jag gjorde en god gärning genom att hämta viktor och hans kontrabas hemma hos honom, så han slapp gå till musikskolan.
  • Jag hade en förvånandsvärt trevlig stund med en person. Den var ganska förvånandsvärd eftersom personen i fråga varit mer än underlig det senaste och vad det beror på har jag visserligen inte kommit fram till, denna härliga dag.
  • Jag har nästan gjort färdigt samhällskunskpen, och det är synd för det var ett väldigt intressant arbete.
...nu börjar det tryta men jag kände att det var liksom lika bra att passa på att vara positiv för det är allt för få av dessa bra dagar. Visst har det funnits lite detaljer denna dag som inte varit så uppmuntrande men det löste sig, och det blev till och med så bra att den händelsen, tillslut, också fick en egen punkt på denna lista ;)
Man blir ganska trött av att vara positiv, haha, så nu ska jag sova.
tack för mig, hej!

Kommentarer
Postat av: Lisa

haha, jag sa ju att Jörgen skulle gilla det! =)

2008-01-17 @ 09:53:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0