Det lilla betyder så mycket.

Ibland har man bara en dålig dag och tror att den ska fortsätta lika dåligt som den började och inte minst sluta lika dåligt, om inte värre. Men helt plötsligt, så händer det något helt oväntat som man tänkt på ibland men mest som ett sorts önsketänkande eftersom det skulle vara för bra för att vara sant, som gör dagen till en markant trevligare dag. Idag är en sådan dag! Jag blir väldigt glad..trots att det kanske inte märks så tydligt. :)
Andra avenyn innehåller inte bara intriger, även en del bra ordspråk. "När du skrattar, ler mitt hjärta".
Tessa-tossan, detta handlar inte om något ämne som vi har berört. bara så du vet!

Jag har gjort en ny musikupptäckt, igen.
Lyssna och njut. Speciellt du, plutten ; )
Scala & Kolacny Brothers - With or without you.

Kommentarer
Postat av: Madde nr 2

Hmm. Jag anar spännande skvaller...?

2008-01-29 @ 19:08:29
URL: http://[email protected]
Postat av: Madde nr 2

Bara för att visa att jag har ändrat @ till en punkt! Och förresten, jag svarade i min blogg på inlägget.. just so U know..

2008-01-29 @ 20:19:36
URL: http://madeleinesjohage.blogspot.com
Postat av: Plutten =)

det var hemskt fint. tack älskling =)

2008-01-29 @ 20:46:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0