snart lov!

Det är det sannerligen. Ett välbehövligt lov också, minst sagt. Men sen blir det hard work i tre veckor! ;) Skönt att man kan få koncentera sig på bara musikalen då iaf.
Denna vecka har varit väldigt jobbig. Ett samhällsekonomiprov och Nationellt prov i Matte C, som för övrigt gick totalt åt fanders. Dessutom en Svenskainlämning som ska in i helgen. Jag har inte bestämt om jag ska skriva en novell eller en debattartikel. Det kommer sluta med att jag gör både och, hoho. Bra Madde, bra!

Brott och Straff var gårdagens höjdpunkt eller kanske snarare Årets Höjdpunkt. Otroligt bra teater på hisingen.
Hur duktiga som helst, var allihopa. I synnerhet huvudrollsinnehavaren och musikerna!

Dags att ta tag i något.
Snaran dras åt och falluckan öppnas.


Madde som Bella i Jack the Ripper:


Kommentarer
Postat av: Madde nr 2

Okej.. det där var den sjukaste bild jag sett! haha. blir typ helt rädd för dig :)Ser fram emot musikalen!
Och du, ett nationellt prov i Matte C kan inte gå annat än åt fanders.. Jag har 11 poäng på mitt, godkänt var 13.. Men jag fick G ändå. Så andas lugnt nu bara!

2008-02-07 @ 22:18:01
URL: http://madeleinesjohage.blogspot.com
Postat av: Madde nr 2

Okej.. det där var den sjukaste bild jag sett! haha. blir typ helt rädd för dig :)Ser fram emot musikalen!
Och du, ett nationellt prov i Matte C kan inte gå annat än åt fanders.. Jag har 11 poäng på mitt, godkänt var 13.. Men jag fick G ändå. Så andas lugnt nu bara!

2008-02-07 @ 22:18:31
URL: http://madeleinesjohage.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0