överraskning

Just nu är jag fullt upptagen med att fixa min superbra present till min snart 20-åriga kusin.  Det kommer bli kalas :)
Och det är väldigt skojigt att ordna den, minst sagt!
Madde nr2, ska du på 20-årsfesten?

Jag har läst klart Magdalena Graafs självbiografi "Det ska bli ett sant nöje att döda dig". Det var en helt otrolig bok och vilken människa hon är. Får en helt annan bild av henne efter att ha läst den.

Lovet börjar sakta lida mot sitt slut..och sakta ta sig mot de fruktande intensivveckorna.
Jag har fixat det sista med UT och nu är tävlingsannonsen för Jack the Ripper färdig att publiceras. Vilket kommer att ske 21 februari. Och imorn är det bara, ynka två veckor kvar till premiären. Hoho, spänning i högsta grad. Mord, Skräck. Skräck och fasa!

Kommentarer
Postat av: Madde nr 2

Jajjemän, jag ska på festen :) det ska bli MYCKET trevligt att träffa på dig där! Kanske kan vi utbyta presentideér över msn en dag? Och glöm inte att du ska lägga undan en biljett till mig till musikalen! PUUUUUUUSS

2008-02-15 @ 20:51:38
URL: http://madeleinesjohage.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0