musikal och biljard

Klockan 09.00 skulle vi vara i skolan, denna härliga lördagsmorgon, för att jobba med produktionsarbetet inför musikalen och flytta in i aulan. Jag känner verkligen att vi esteter har en enorm sömnbrist. Om inte annat så märktes det efter dagens flumattacker och andra skrattanfall! :)
Innan jag glömmer av det ska Therese ha en eloge för att hon gav sig ut på en övningskörningstur och låste upp elevrådsrummet idag.
Jag och Tina har iaf ringt som galningar ett bra tag nu, och vi är relativt nöjda med vad vi åstadkommit. Vi har slagit förra årets PRgrupp med hästlängder, törs jag säga. Men vi hade gärna velat nå lite högre, nu är det förmodligen kört och det är inte mycket att göra åt. Vi har iaf blivit av med våran gemensamma fobi: telefonskräck. Eller blivit av och blivit av, fått det under kontroll är väl mer rätt kanske.
Nu är det inte långt kvar innan Jack the Ripper dyker upp i Tingsholms aula! :)

Chock nr 1: När jag kommer hem får jag syn på mina resterande familjemedlemmar, fullt upptagna med att packa upp och sätta ihop ett biljardbord. Ja, ni läste rätt. Ett biljardbord. I våran hall.
Chock nr 2: När det visar sig att min käre far, som älskar när barnet/tonåringen inom honom får komma fram, åkt ända till Borås, bara för att köpa våran framtida sysselsättning.
Alltså jag kan inte riktigt beskriva min fars leénde när han fick inviga bordet, det är verkligen helt galet och ibland, ganska ofta till och med, överträffar han sig själv och oss andra i form av helt impulsiva, makalösa och överraskande idéer och upptåg.
Någon som vill möta mig i biljard i våran hall? ; )

Kommentarer
Postat av: Plutten

jatack gärna. jag slår dig lätt =P förresten, en helt annan sak: varför är din blogg ROSA? rosa! av alla färger?!

2008-02-03 @ 10:40:13
Postat av: Ida

madde jag kommer att vinna !!!se upp !!!

2008-02-05 @ 17:09:48
Postat av: Plutten igen

bra. mycket finare med de här färgerna. du är la för söt =)

2008-02-05 @ 19:02:59
Postat av: Madde nr 2

Oh, när får man komma på biljardkväll? Jag har ju nästan vunnit över robin levinsson en gång.. så jag kan bli farlig!! Och jag tkr din blogg är väldans söt! Speciellt barbapappan i hörnet :)

2008-02-05 @ 21:20:41
URL: http://madeleinesjohage.blogspot.com
Postat av: Matilda

yeah, kommer gärna och slår dej i biljard:D *smile*

2008-02-05 @ 21:54:48
URL: http://matilda00fanny.bloggspace.se/
Postat av: Madde

Ni är så välkomna! :)
Något annat som gör mig lite frustrerad är att jga inte kan se dessa väldans söta färger och barbapappa.
:(

2008-02-07 @ 17:43:32
Postat av: therese

Du kan helt klart känna dig utmanad ;)

2008-02-09 @ 19:04:04
URL: http://theresecarlsen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0