När det lider mot jul

Nu har det varit sådär fullt upp igen, därav ingen uppdatering.
Tentan i tordags gick kalas :D VG på båda delkurserna, hurra! Det var en snabb rättning. Jätteskönt tyckte jag, då jag har varit väldigt nervös för att jag skrev fel på en sak som jag visste och förlorade en poäng på det. Men som sagt, gick det vägen ändå! Tjooho! Bara hemtentan kvar sen är det slut. Lite tråkigt att det inte finns större utbud på kriminologikurser här om kring, hade velat läsa mer.
Efter tentan var det snabba ryck hem till Uhamn, för att samla ihop brassenseblen och spela på Ryttershov. Det var väldigt kul att spela ihop igen.. det gamla gänget. Efter att ha förgyllt de gamlas dag åkte jag, anthony och frasse hem till Oscar för mat och film, i form av Världsreporter - Morgan Pålsson. Jag har aldrig riktigt gillat Hipp Hipp! Men detta gillar jag däremot. När vi var på bion var det många skratt som kom!

Fredagen ägnades åt att snurra runt i Knalleland med Helge. Jag tyckte lite synd om honom, som behövde följa med mig på mina shoppingrundor, men det var mkt trevligt och alla julklappar inhandlades! Plus att det blev en dvd sådär lite spontant, haha!

I år har jag varit väldans kreativ när det julklappsinslagning. Jag upptäckte i lördags att vi inte hade några etiketter så jag gjorde mina egna med hjälp av diverse pepparkaksformar. Resultat blev förvånandsvärt bra måste jag säga! På tal om lördag.. Grattis Lars Kristerz! Tji, fick jag med mitt prat om förutsägbara vinnare.. Scotts slutade iallafall som en god tvåa. Inte illa pinkat! :D Dansbanden har fått liv igen!

Igår tog jag och Cissi oss ändå ut till Kärråkra kyrka för att sjunga lite julsånger. Det gick bra och det var mkt mysigt! Men så mkt till jul vet jag inte om vi har.. När jag hämtade posten idag kändes det som september.. Vad gör solen är i december? Och varför faller inte snön?

Nej, nu ska vi strax ha kalas för mor som fyller år imorn.
Hejsvejs!

Förresten....vem är det som inte har alla hästar i hagen i Thomas Quick fallet egentligen? Jag säger och det!

Just nu är detta mina favoriter:
Sugarplum Fairy  - Never thought I'd say that it's alright

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0