julslapp

Jag är så trött på att alltid vara så himlans trött. Jag bara sover och sover. Ändå är jag lika trött. Jag orkade inte gå på föreläsningen idag. Mycket bättre att sova med hjärtat. :)
Luciakröningen igår gick bra, jag är nästan lite stolt, haha. Vilka yrvädren som ändå blivit så duktiga. =)
Årets första glöggande började igår! Det är gott, mycket smaskigt!

Min kära mor antydde i morse, att jag har dödsångest. Jag håller nästan med. Dessutom har blivit världens hypokondriker. kanske efter att ha sett himlen kan vänta, där man får följa personer som drabbats av dödliga sjukdomar.. vem vet.

Åter till pluggandet. Tentan är nära!

Förresten.. nu hra mina "tack för studenten" kort kommit, så det blir en lagom julklapp! Bättre sent än aldrig som flickan sa...


Nostalgi. Jag tycker verkligen om att titta tillbaka på saker.:)
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0