en joker.

Givetvis.. Jag glömde ju att ge Scotts ( & Lars-Kristerz) en plats i gårdagens förutsägbara vinnare.
I Dansbandskampens första avsnitt sa jag att Scotts vinner. De blev mina favoriter. Jag upptäckte ganska snart att jag inte var ensam om mitt val av favoriter, haha! :) Men jag gillade Highlights också, kanske för att det är en gammal FFstjärna i fokus. Fast utan Peter Settman förstås.. vad vore dansbandskampen då?
Nästa lördag är det final med följande i startfältet: Scotts, Lars-Kristerz, CC & Lee, Bengt Hennings och Shake. + en joker som tiittarna väljer! Man kan inte lyckönska för mkt. Heja Scotts!



Just det ja..
Det är ju lucia idag :) Det får man ju inte glömma. Visserligen firade jag lucia X2 igår, först hos Marcus, stjärngossen, i skolan och sen på tingsholm, med helge & frida. Matilda var fin som lucia, Kristin ursöt i sin tomteutsyrsel och Anna glädje som tärna :) Det var väldigt mysigt, och gott fika!

Detta är Göteborgs lucia 2008.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0