antagningsbesked 1

Till VT 09 är jag antagen till:

Barn- och ungdomspsykologi, 7.5 hp

Förskola och förskoleklass - grunden till lärande I, 30 hp

Fastighetsvärdering, 7.5

Alla tre i Borås. Jag sökte Konfliktlösning: Konfliktkunskap och dialog, förhandling och medling i gbg också men eftersom jag satte det som prio 3 och kom in på de 2 före, ströks det då jag redan hade tillräckligt med poäng och inte fick plats att läsa mer. Hmm.. jag hade inte räknat med att inte komma in på förskola och förskoleklass, det var bara 5 som kom in. Därför hade jag liksom räknad med konfliktlösning.. men nu kom jag ju in..haha.. lite synd bara eftersom jag har tjejer i min nuvarande klass som ska läsa den.

Så nu till dilemmat... ska jag läsa i vår?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0