Turkiet.

Om några timmar sitter jag på ett plan som har destination Antalya. Sedan vidare til Side. Det ska bli härligt. Men jag saknar äsklingen fruktansvärt mycket, det gör ont. Men snart ses vi. Om en vecka. Du och jag <3.
Enda anledningen till att jag har varit usel på att uppdatera bloggen är att jag haft fullt upp med annat. Framför allt med jobb. Men nu är det slut. Och jag har äntligen fått semester :)
Den varar inte speciellt länge iofs, 1 september är det Göteborgs Universitet som gäller. Kriminologi. Det ska bli spännande.

Jag ska inte bli långdragen.
VI ses.

Kommentarer
Postat av: Madde

Du har blivit... UTMANAD! Koll in min blogg på vad! :D

2008-08-21 @ 13:34:36
URL: http://madeleinesjohage.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0