Snart dags...

Om tolv timmar sitter jag på en 100 buss på väg mot Göteborg och sociologiska instituitionen på Sprängkullsgatan 25.
Jag hoppas det kommer bli bra och jag hoppas verkligen att det är värt det, med tanke på att jag kommer att få ställa väckarklockan på 04.45 när jag börjar 08.15. Det är inte världens bästa tid direkt men men. Det är ju inte för evigt, haha.

Idag var jag i Gällstad och inhandlade lite nya garderobssaker..igen.. dessvärre är problemet att garderoben och byrån numera är alldeles för liten, suck! Det är ett litet, litet problem.

Ida, som svar på din kommentar. Jag vill att vi ska ses snart! Jag saknar dig också. Och jag saknar alla våra tokiga upptåg.. Och de tokiga upptågen vi brukar ha tillsammans med bullen. Bullen, grytlocket och...? Jag kommer inte ihåg vad den tredje var som gjorde trion komplett. För övrigt tänkte jag kanske ha kalas för symötet den 13e. Funkar det tror ni? : ) Ska bli skoj att ses igen. Tiden går alldeles för fort.

Ha en skön stund med John Blund. Det ska jag försöka med iaf. Även om jag får sova ensam inatt. Älskling <3

Puss.

Kommentarer
Postat av: Louise

byttlocket kanske? haha. iofs är vi ju två bullar men ja..hmm :)

2008-09-07 @ 16:11:18
URL: http://psycho-glam.livejournal.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0