vila i frid, Engla!

image37

Jag tycker det är hemskt. Och jag undrar ofta vad för tragiska människor som gör såhär? Ett barn!
Men tack o lov att föräldrar och omgivning slipper undra. Ovissheten har jag hört ska vara bland det värsta. Jag beklagar och skänker tankarna till familjen och vännerna.
Nu har han, den 42-åriga lastbilschauffören, iaf erkänt. Dessutom erkänt mordet på Pernilla i Falun 2000.
Sveriges polismyndigheten har visat vad de går för!
Det ska bli intressant att se hur det slutar - alltifrån händelseförloppet till domen.
Och nu är jag mer motiverad till att göra mitt psykologiarbete om mördare och deras beteende.

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article2248365.ab

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0