Time for Poland

Snart är det dags.
Snart är det dags att ta med sin packning och lasta bussarna för att bege sig till ett okänt land. Eller..så värst okänt är väl inte Polen dock men man kan ju låtsas :)

Idag har jag faktiskt hunnit med en hel del - Pressat i ett solarie, inskaffat diverse matprodukter till resan, tagit en promenad i det härliga vårvädret, packat och tagit det lugnt! Jag har också kört bil för sista gången denna vecka, hm. Kanske kan köra in till uhamn sen förresten.

Just det.. jag har lagt ner min duntäckeidé helt frivilligt. Jag kom på att det är så stort att det förmodligen kommer ligga på golvet i bussen, vilket inte är så trevligt. Så tyvärr blir det bara en filt! Men.. det duger i krig ;)

Nu ska jag bege mig.
Ha en trevlig vecka, det ska jag ha!
Hejsvejs!

Kommentarer
Postat av: therese

Jepp, filt duger gott i krig. Förstår inte hur vi skulle fått plats mellan sätet och duntäcket förövrigt, även om det nog varit mysigt. Förresten, förresten, förresten! Jag glömde säga till dig att jag tror jag hittat mina balskor! :) Mycket nära, mycket billigt. I min mammas garderob. Jätte fina och söta och jätte passa-bra till min klänning, lite stora dock, men det går att fixa med en sula. Just nu käner jag en som inte kommer gå lika mycket minus på kontot som beräknat :):):) Idag är världens bästa dag. Jippiyey :) Matlagningskväll snart?

2008-04-28 @ 20:17:37
URL: http://theresecarlsen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0