tessatossans tanke är min tanke, vi kan det här med telepati.

Jag kopierar Tessatossans kommentar rakt av.
"Det är helt sjukt, vi började typ skolan idag och så ska vi redan sluta. Samtidigt som vi började skolan för 1000 år sedan och alltid längtat efter det här. Jag har nog aldrig riktigt fattat att vi skulle nå fram, att vi skulle ta studenten. Och nu är det NU, det kommer lite som en chock för mig om jag ska vara ärlig. Kunde ingen förvarnat liksom?!"

Det är precis så det är! Det är verkligen helt sjukt. När man var ( /är? ) liten tyckte man studenterna var så vuxna och att det skulle vara evigheternas evighet tills man själv skulle nå dit. Evigheternas evighet visade sig vara ganska mycket kortare än vad jag trott. Gudars skymning! Jag tror jag kreverar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0