tessatossan, maddanpaddan och pollenpolen.

Den kombon äger rum i nästan en vecka från och med måndag. Kanske tisdag, med tanke på att det först väntar en  18 timmars lång bussresa. Så då kanske kombon istället borde vara:
tessatossan, maddanpaddan, busspuss och pollenpolen.
Det blir nog bra, trots att jag inte får ta del av den efterlängtade föreläsningen med Leif GW Persson på Högskolan i Borås på tisdag. Av alla dagar på hela året. Av alla tisdagar. Av alla månader. Just den 22e april. Varför undrar jag?!
Det är ju min framtid vi pratar om. Åh, jag kommer deppa. Ni får nog leva med det mina vänner. Det blir tragiskt. Åh!

Nu väntar en kväll hos mormor.
Jag återkommer.

Kommentarer
Postat av: therese

Vilken epidemi som startat :S Vi måste sluta rimma alla ord till dubbelnamn! Men det är ju så fruktansvärt roligt...
Förresten, områdena var nog mestadels det som togs över telefon tror jag. Jag och min pappa hade lite roligt åt det innan. Hehe

2008-04-19 @ 00:11:55
URL: http://theresecarlsen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0