Suck.

Nu har jag suttit hela dagen med psykologiarbetet och försökt begripa hur massmördare tänker.
Fyra a4 sidor har jag hittills lyckats spotta ur mig.
Nu tar jag en paus och ger mig ut i det friska vädret på en välbehövlig promenad.
Det är en del som ska bli gjort innan avfärd på måndag.
♦Skriva färdigt psykologin
♦ Förebereda den muntliga redovisningen i samma ämne, som ska genomföras på måndagmorgon. Om det inte finns tid skippas dock den lektionen.
♦Föreberda ett svenska nationnelt prov, muntligt
♦Prova diverse saker till balen
♦PACKA! PACKA! PACKA!
♦ Öva sång och trumpet. Tentorna närmar sig och veckorna springer iväg.
♦ Fixa någon som kan gå på föreläsningen om brott och straff på tisdag.
♦ Se reprisen av Debatt och Agenda, som handlar om Sveriges låga straff samt Englafallet och andra fall.
Debatt kan nog vara något för ditt arbete, therese! imorn 12.25.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0