Så ska det låta

Fredagkvällar är bland det bästa jag vet. Mina fredagkvällar är heliga. Snarare är kanske fredagarna heliga. Jag vet inet varför, men det är något speciellt och så har det alltid varit. Det känns inte som lördag, inte son någon annan helgdag heller. Det bara är så bra. Och när det börjar närma sig sommaren blir det ännu bättre. Vi tar ut grillen och sitter på altanen och äter. Visserligen har vi ingen altan här, men vi hade i Nitta. Så det lever kvar och paps är i full färd med att bygga en..eller snarare är mors i planeringsfasen och pappi tänker, men tids nog, haha.
I alla fall, det jag ville komma till är att kvällens Så ska det låta lär bli riktigt trevligt, jag har ganska höga förväntingar på Brolle Jr. Han är duktig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0