kommunicera?

Jag har totalt tappat fattningen.
Jag har ingen koll alls, å andra sidan springer alla andra omkring som om de hade en dag kvar att leva och ska knö ihop en hel livstid på bara någon timme, men det hör inte hit.
Jag har dessutom tappat min kommunikationsförmåga. Det låter konstigt, för det är inte så svårt att kommunicera. Men med vissa är det som att lösa ett lätt sudoko, men med bara 2 siffror. Det gick ju himlans bra förut, då, för längesen, men nu är det bara borta. Det är tråkigt, skittråkigt. Jag vet inte varför och jag vet då rakt inte vad som har hänt. För uppenbarligen har något hänt. Berätta, så blir det kanske enklare. Jag orkar nämligen inte med den här berg- och dalbanan längre. Den förändrar mig. Tack vare dig.

Jag vill att det ska gå fort nu, tror jag. Snart är det över.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0