det är dags

En uppdatering är på sin plats. Egentligen borde jag i detta inlägg redovisa hela Polenresan, men nej, tyvärr, inte ikväll. Det sparar jag till en annan dag.. Det kommer bli långt..förhoppningsvis!
Idag har vi sett musikalfilmen, hoho. Det var läskigt. Jätteläskigt! Jag har aldrig förut sett eller hört mig på det sättet. Har exempelvis aldrig lyssnat på kyrkkonserten vi hade i 2an eller sett Total Eclipse från Vårblandningen förra året. Jag är en riktig fegis!

Både idag och igår har vi också haft två kalasbra föreläsningar på psykologin. Himlans intressant!
För övrigt finns det människor som gör vardagen lite ljusare, de som bara är där när det behövs. Samtidigt som det finns de personer som gärna vill släcka ljuset.
Jag säger inget så har jag inget sagt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0