trötthet.

Tröttheten kommer smygande med en väldig fart, jisses. Snart gör jag allting i ett tillstånd som inte är lämpligt, hehe.
Idag har jag och tina haft skoj, ojoj! Det var längesen, men han svarade ju till och med. Inte illa, inte illa. Krogrunda, yeah! Det är ballt. ;)


Vad är det som har hänt då?
Det stämmer ju inte, jag förstår om man inte pallar trycket. Jag hade inte heller inte gjort det, och gör det knappast inte heller. Paniken kommer närmre, närmre och nu kan man nästan känna lukten av den. Det är väl inte så det ska vara, hoppas jag!? Men det är lätt att säga.

Det måste vara ödet, vad ska det annars vara?Och jag tror på det, fullt ut. Det är meningen att vi skulle råka ses där och prata, det är meningen att jag inte ska åka andra hållet. Det glädjer mig att du inte ryggar tillbaka, går in i dig själv eller faktiskt undviker det faktum att vi är ensamma, på väg till, näst intill, samma destination.
Ödet är min väg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0