skum

Det blir alltmer konstigt, jag blir konstig och allt annat också. Jag förstår inte längre. Lägga ner? kanske borde det.
Vart ska jag ta vägen när ingen förstår? Jag vågar inte prata heller, det skulle bara låta som gnäll men jag vill göra ngt åt det, verkligen, och jag måste egentligen göra det också, det är bara det.. jag vet inte.. det är pinsamt. Åh, fy helvete vilken anledning? Det är ju inte mitt fel, men vad ska jag göra? Jag skulle bryta ihop totalt, pallar inte det. Det är pinsamheten. Men orkar inte ha det såhär heller. Det kallas förträngning och det vet ju alla psykologinissar vad det innebär om några år. Åh, jag vill bli av med det nu. Hjälp? Nu har känt det och vet precis.. - Ren jävla ångest.

Paolo Nutini är guld <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0