halt,

Jag och frida va och slirade runt på halkbanan idag, det var skoj. Fast kunde vart roligare! :) Är det nära, måntro?
Beställde biljetter åt jonte, josse å mig igår till buskis med stefan & krister, yeah!

Jag har kommit in i en sån där period igen, där jag bara tänker.. tänker och tänker.. Det är inte så bra, alla gånger, även om jag kommer fram till massa olika saker.
Vardagen är allt bra konstig ibland, det bara händer, utan att man kan påverka något överhuvudtaget. Det är mkt och många jag saknar just nu. Gamla tider, gamla vänner, gamla klasskompisar, gamla minnen, gamla äventyr. Jag vill bara ha tiden tillbaka. Kunna göra så mkt, som man jag inte gjorde, men som jag vet jag borde ha gjort. Man förstår inte hur det faktiskt låg till, förrän man står där med facit i handen. Men då är det försent. Finns inget man kan göra åt det längre. Chansen stack iväg.
Man blir så sorgsen av allt funderande och deppig. Samtidigt är det så himla härligt att bara sitta ner på en plats men ändå vara någon annanstans. Det är så mkt jag vill göra, så många jag vill hinna umgås med och ta hand om. Vill inte tappa någon mer, aldrig någonsin.
Var är tiden?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0