tankar

Jag skulle kunna skriva sjukt mkt nu, men har varken tid eller ork. Men har tänkt så förbannat mkt det senaste, och det är fruktansvärt ibland, iaf när det är förbjudna tankar. Jag kan inte hjälpa det.
Jag kan inte acceptera att läget är som det är. Det är fel, jag vet, och jag har vart med om det förr. Och jag förstår inte varför jag inte bara låter det vara, det går väl över mkt snabbare då. Har jag fått för mig iaf. Men ibland känns det verkligen rätt, men sen ser mna det från andra sidan och då är det bara så helvetes fel. Vad ska jag göra? Jag orkar det inte. Jag tror jag vill det egentligen, men det är inte personen det är fel på utan umgänget, är ledsen för det. Det förstör så mkt, men sorry det bara blir så. Jag blir tokig. Det händer igen, och jag står helt hjälplös. Det finns inget jag kan göra åt det, det är kanske inte heller meningen att man ska göra ngt åt det?
Man rår inte för sina känslor, sant, och det kanske inet hade vart så bra heller. Men förträngning funkar rätt fint ändå. Äh förresten, det blir bara skit sen ändå. Men för stunden funkar det. Säg vad jag ska göra åt det...!
Kan du inte bara sluta vara så konstig? Och sluta göra så att tankarna bara flyger till dig,
SNÄLLA?
Känslor, vad är det bra för?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0