oj

Nyrakad var det bästa på länge, och vilket sällskap skulle varit bättre än mina två absoluta älsklingkussar? Inget. Vi har så kul ihop, speciellt när vi har samma humor också.
Sen lite mys hos mormor också, :) Helgen var som den skulle. Jag hann till och med plugga lite.

Men just nu är det ngt annat som inte är som det ska.. Jag förstår verkligen inte vad det är som händer.. det bara händer och jag kan inte styra över det. Undra hru långt det kan gå, innan det blir riktigt illa? Iaf ett tag till. Jag tänker inte på det, det bara blir så. Jag kan inte. Eller vill inte? Det sitter i psyket iaf. Ändå kan jag inte låta bli att tycka det är lite bra.. men det kanske ja inte borde. vet inte.
Nu är det lov iaf! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0