nostalgi och musik!

Har nu tittat igen topplistor på p3 och sommartoppar sen 90-talet och blev så himla nostalgisk!
Hjälp, vad tiden går fort och vad härligt man hade det när man var mindre..mhm, jag ryser =)
Att man kommer ihåg vilka låtar som spelades typ 95-96 osv, det är ju helt otroligt.
Massa gamla sköööna låtar nu, även om de egentligen inte är spec bra, haha.
Alexia - Uh, la la la
Dr Bombay - Calcutta, SOS
Martin - Du är så yeah yeah wow wow, Fiskar som viskar, Jag vill inte motionera, Dumkåt
Joakim Hillson - Vacker utan spackel, Aldrig, Det jag inte har, I min dröm
Peter Lemarc - Jag kallar henne Tess
Hanna - Anropar försvunnen
Systrarna Graaf - You got what I want
Lambretta - Bimbo
LOK - Lok står när de andra faller, Sug min
Gorillaz - Clint Eastwood
Fragma - Toca's miracle
Magnus Uggla - Dansar aldrig nykter
Tomas Ledin - Sensuella Isabella, Hon är flickan, En del av mitt hjärta.
Metallica - Die, die, die my darling
Bryan Adams & Mel C - Baby, when you're gone
The Offspring - Pretty fly (fpr a white guy), Why don't you get a job
The Bloodhound gang - The bad touch

Och ännu mer finns!!:D Det blir nog en bra dag idag, trots massa känslotankar.

NEEEEEEEJ!
kärlek?
kär?
nervsammanbrott?
fly?
typ.
Ärligt talat, jag vet faktiskt inte. Jag vet inte alls. Skulle du fråga mig, skulle jag säkert blåneka totalt. eller?
Idag är jag nog kär. Kanske inte imorn?

Nu har det till och med gått så långt att jag har vart ute och tagit en promenad med min 11-åriga bror, och haft seriösa samtal. Vi stannade och la oss på fotbollsplanen för att kolla på stjärnorna och prata om livet. Jag vill tillbaka till den tiden, numera är jag bara förvirrad.

Jag vågar inte känna efter, jag är rädd att jag känner fel. åt helvetes fel. antagligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0