åh, jesus amadeus..

som min kära kusin hade sagt, vi är så lika, du och jag! :) och jag tycker om dig.. väldigt mkt!! Även om vi inte ses så ofta som vi borde.

Idag.. var en bra dag..
men frida, du sa en så smart sak igår. "Erkänn att du har en sån känsla som om du satt inne i ett rum och du typ håller på att klättra på väggarna för att du känner att känslorna inte riktigt får plats i rummet!".
Du har så rätt, kära vän. Det är så, kanske mer än så. Jag klättrar också på väggarna för att jag inte vet vart jag ska göra av alla känslorna, eller vad dessa känslorna är för något. Det gör mig minst lika tokig.
Men tids nog kanske jag kan lära mig att förstå, tolka och acceptera mina känslor. Får hoppas på det!
Jag vet vad jag vill, jag vet vad jag borde.. Och jag vet att jag inte kan påverka det ett skit!
Tror att det är bäst att bara släppa taget och flyta med, det ordnar sig nog då. Om inte annat är det, det enklaste och lugnaste sättet.
Tsatsiki, var lika smart som frida, "När den rätte dyker upp, säger hjärtat till. Och då får hjärnan säga vad den vill". Absolut.

Ge mig lillfingret, och jag tar hela handen. Eller hela dig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0